Controleer of de versnellingspook/hendel in de P staat Controleer of je voet op de rem staat Druk nogmaals de start/stop-knop in om de auto uit te schakelen Lukt dit niet? Open de auto opnieuw via de WeGo Carsharing app en probeer de auto nogmaals via bovenstaande stappen uit te schakelen Lukt het nog steeds niet?… Lees verder Ik krijg de deelauto niet uitgeschakeld, wat nu?
Een deelvoertuig gebruiken
Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Je moet de deelauto aan het einde van jouw reservering weer terugzetten op dezelfde locatie als waar je deze hebt opgehaald. Het kan zijn dat de auto een specifieke parkeerplaats heeft. Is dit niet het geval, parkeer de auto dan op een andere parkeerplaats in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein. Let… Lees verder Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?
Kijk of er een andere parkeerplaats in de buurt van de ophaallocatie vrij is. Dit moet wel in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein zijn Is er helemaal geen plek beschikbaar? Of twijfel je of je de beschikbare plekken kunt gebruiken? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?
De parkeergarage gaat niet open, wat nu?
Kijk of er een nummer te vinden is bij de deur of slagboom van de parkeergarage. Bel dit nummer Zet de auto op een andere locatie buiten de parkeerplaats. Dit moet wel in dezelfde straat of op hetzelfde terrein zijn Krijg je geen contact met de beheerder van de parkeergarage? Of twijfel je of beschikbare… Lees verder De parkeergarage gaat niet open, wat nu?
Hoe laad ik een elektrische auto op?
Pak de laadkabel uit de auto Sluit de laadkabel aan op de auto Sluit de laadkabel aan op de laadpaal Scan de laadpas bij de scanner van de laadpaal Zodra de lamp op de laadpaal blauw kleurt, is de laadsessie gestart. In de auto is dit vaak terug te zien op het dashboard of aan… Lees verder Hoe laad ik een elektrische auto op?
Hoe open ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het open slot icoon
Ik kan mijn deelauto niet openen, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of je Bluetooth aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of je de auto hebt gesloten met de sleutel. Wanneer de auto gesloten is met de sleutel, moet de auto ook weer geopend worden met de sleutel Controleer of je niet te… Lees verder Ik kan mijn deelauto niet openen, wat nu?
Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het gesloten slot icoon Mogelijk krijg je nu de vraag of je ook de reservering wilt beĆ«indigen. Wil je dat, tik dan op de knop Ja Wil je de auto… Lees verder Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of je Bluetooth aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of de eindtijd van jouw reservering nog niet verstreken is. Verleng de eindtijd van de boeking als dit wel het geval is Controleer of alle deuren goed dicht zitten. Open voor de… Lees verder Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?