Open de auto via de WeGo Carsharing app Pak de laadpas uit de auto. Deze is in het algemeen opgeborgen in het dashboardkastje, de middenconsole of de achter zonneklep Scan de laadpas bij de scanner van de laadpaal Verwijder de laadkabel uit de laadpaal Verwijder de laadkabel uit de auto Let op: Het is mogelijk… Lees verder Hoe ontkoppel ik de laadkabel?
Een deelvoertuig gebruiken
Ik krijg mijn deelauto niet gestart, wat nu?
Controleer of de versnellingspook/hendel in de P staat Heb je de auto geopend met de sleutel? Sluit de deuren en open de auto nu via de app. De startonderbreker wordt nu gedeactiveerd Krijg je de auto nog steeds niet gestart? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je graag!… Lees verder Ik krijg mijn deelauto niet gestart, wat nu?
Hoe schakel ik een elektrische (deel)auto uit?
Trap de rem in Zet de versnellingspook/hendel in P Druk de Start/Stop knop in Laat de rem los Open de portieren van de auto De auto is nu uitgeschakeld Let op: Het is mogelijk dat de radio aan blijft staan. Deze schakelt vanzelf uit.
Ik krijg de deelauto niet uitgeschakeld, wat nu?
Controleer of de versnellingspook/hendel in de P staat Controleer of je voet op de rem staat Druk nogmaals de start/stop-knop in om de auto uit te schakelen Lukt dit niet? Open de auto opnieuw via de WeGo Carsharing app en probeer de auto nogmaals via bovenstaande stappen uit te schakelen Lukt het nog steeds niet?… Lees verder Ik krijg de deelauto niet uitgeschakeld, wat nu?
Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Je moet de deelauto aan het einde van jouw reservering weer terugzetten op dezelfde locatie als waar je deze hebt opgehaald. Het kan zijn dat de auto een specifieke parkeerplaats heeft. Is dit niet het geval, parkeer de auto dan op een andere parkeerplaats in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein. Let… Lees verder Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Hoe open ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het open slot icoon
Ik kan mijn deelauto niet openen, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of je Bluetooth aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of je de auto hebt gesloten met de sleutel. Wanneer de auto gesloten is met de sleutel, moet de auto ook weer geopend worden met de sleutel Controleer of je niet te… Lees verder Ik kan mijn deelauto niet openen, wat nu?
Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het gesloten slot icoon Mogelijk krijg je nu de vraag of je ook de reservering wilt beĆ«indigen. Wil je dat, tik dan op de knop Ja Wil je de auto… Lees verder Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of je Bluetooth aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of de eindtijd van jouw reservering nog niet verstreken is. Verleng de eindtijd van de boeking als dit wel het geval is Controleer of alle deuren goed dicht zitten. Open voor de… Lees verder Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?