Open de WeGo Carsharing app Tik op het kalender icoon Kijk bij je huidige boeking. Hier staat de pincode van de tankpas Staat de pincode niet in de app? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je graag.
Een deelvoertuig gebruiken
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Scan de laadpas nogmaals bij de scanner van de laadpaal Lukt het niet de laadkabel te ontkoppelen? Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Verwijder eerst de laadkabel uit de laadpaal, en vervolgens pas uit de auto Sluit de auto via de app Open de auto via de app Probeer nogmaals de laadkabel uit de auto te verwijderen Kijk of er rondom de stuurkolom een hendel/knop zit om de laadkabel vrij te geven Probeer de laadkabel nogmaals uit de… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Tussentijds laden is mogelijk bij alle openbare laadpalen in Nederland. Afhankelijk van het deelinitiatief kan soms ook bij snelladers (FastNed, Alego, etc.) geladen worden. Om er zeker van te zijn dat jij ook van een snellader gebruik kunt maken, kan je het beste even contact met ons opnemen via 085 048 57 00. Dan kom… Lees verder Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
Scan nogmaals de laadpas bij de laadpaal Probeer de auto op te laden bij een andere laadpaal. Het kan zijn dat de laadpaal defect is. Dit kan je zien wanneer het lampje op de laadpaal rood gekleurd is Lukt het opladen nog steeds niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
De laadpaal is defect, wat nu?
Kijk of er een andere laadpaal beschikbaar is om de auto op te laden Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De fabrikant of leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met DriversDesk… Lees verder De laadpaal is defect, wat nu?
Ik krijg de deelauto niet uitgeschakeld, wat nu?
Controleer of de versnellingspook/hendel in de P staat Controleer of je voet op de rem staat Druk nogmaals de start/stop-knop in om de auto uit te schakelen Lukt dit niet? Open de auto opnieuw via de WeGo Carsharing app en probeer de auto nogmaals via bovenstaande stappen uit te schakelen Lukt het nog steeds niet?… Lees verder Ik krijg de deelauto niet uitgeschakeld, wat nu?
Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Je moet de deelauto aan het einde van jouw reservering weer terugzetten op dezelfde locatie als waar je deze hebt opgehaald. Het kan zijn dat de auto een specifieke parkeerplaats heeft. Is dit niet het geval, parkeer de auto dan op een andere parkeerplaats in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein. Let… Lees verder Waar moet ik de deelauto parkeren aan het einde van mijn reservering?
Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?
Kijk of er een andere parkeerplaats in de buurt van de ophaallocatie vrij is. Dit moet wel in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein zijn Is er helemaal geen plek beschikbaar? Of twijfel je of je de beschikbare plekken kunt gebruiken? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?