Open de WeGo Carsharing app Tik op het kalender icoon Kijk bij je huidige boeking. Hier staat de pincode van de tankpas Staat de pincode niet in de app? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je graag.
Een deelvoertuig gebruiken
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Scan de laadpas nogmaals bij de scanner van de laadpaal Lukt het niet de laadkabel te ontkoppelen? Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Verwijder eerst de laadkabel uit de laadpaal, en vervolgens pas uit de auto Sluit de auto via de app Open de auto via de app Probeer nogmaals de laadkabel uit de auto te verwijderen Kijk of er rondom de stuurkolom een hendel/knop zit om de laadkabel vrij te geven Probeer de laadkabel nogmaals uit de… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Tussentijds laden is mogelijk bij alle openbare laadpalen in Nederland. Afhankelijk van het deelinitiatief kan soms ook bij snelladers (FastNed, Alego, etc.) geladen worden. Om er zeker van te zijn dat jij ook van een snellader gebruik kunt maken, kan je het beste even contact met ons opnemen via 085 048 57 00. Dan kom… Lees verder Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
Scan nogmaals de laadpas bij de laadpaal Probeer de auto op te laden bij een andere laadpaal. Het kan zijn dat de laadpaal defect is. Dit kan je zien wanneer het lampje op de laadpaal rood gekleurd is Lukt het opladen nog steeds niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
De laadpaal is defect, wat nu?
Kijk of er een andere laadpaal beschikbaar is om de auto op te laden Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De fabrikant of leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met DriversDesk… Lees verder De laadpaal is defect, wat nu?
Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?
Kijk of er een andere parkeerplaats in de buurt van de ophaallocatie vrij is. Dit moet wel in dezelfde straat, in dezelfde parkeergarage of op hetzelfde terrein zijn Is er helemaal geen plek beschikbaar? Of twijfel je of je de beschikbare plekken kunt gebruiken? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan de deelauto niet parkeren op de aangewezen locatie, wat nu?
De parkeergarage gaat niet open, wat nu?
Kijk of er een nummer te vinden is bij de deur of slagboom van de parkeergarage. Bel dit nummer Zet de auto op een andere locatie buiten de parkeerplaats. Dit moet wel in dezelfde straat of op hetzelfde terrein zijn Krijg je geen contact met de beheerder van de parkeergarage? Of twijfel je of beschikbare… Lees verder De parkeergarage gaat niet open, wat nu?
Hoe laad ik een elektrische auto op?
Pak de laadkabel uit de auto Sluit de laadkabel aan op de auto Sluit de laadkabel aan op de laadpaal Scan de laadpas bij de scanner van de laadpaal Zodra de lamp op de laadpaal blauw kleurt, is de laadsessie gestart. In de auto is dit vaak terug te zien op het dashboard of aan… Lees verder Hoe laad ik een elektrische auto op?