Auto van de zaak
Dat is niet nodig. Je kan dit nummer bellen om een afspraak te maken op het moment dat jij de auto niet nodig hebt en dan komen ze de auto bij je op het werk ophalen en voordat je naar huis gaat is hij weer terug.
OV- of Mobiliteitskaart
Ja hoor. Als u gaat naar inloggegevens van de parkeer-app, dan kunt u uw inloggevens terugvinden in u mailbox
Ja. Als uw werkgever dit bij ons heeft afgenomen kunt u binnen Nederland gebruik maken van een Taxi en zelfs een Uber taxi.
Ja. Wij kunnen de deelauto voor u reserveren en dan kunt u de auto openen met de Mobiliteitspas.
Bel de DriversDesk en we laten uw pas meteen blokkeren en vragen voor u een nieuwe pas.
Deelvervoer
- Start de auto
- Identificeer welke kleur het lampje is
- Een groen lampje duidt op een correcte werking of inschakeling van een bepaald systeem. Er is geen verdere actie nodig
- Bij een geel/oranje lampje dient het voertuig zo snel mogelijk te worden gecontroleerd. Wij raden sterk af om met het voertuig te rijden. Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij zullen je verder helpen
- Brandt een rood lampje? Rijd dan niet met het voertuig en neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij gaan je verder helpen
- Identificeer welke kleur het lampje is
- Een groen lampje duidt op een correcte werking of inschakeling van een bepaald systeem. Er is geen verdere actie nodig
- Bij een geel/oranje lampje dient het voertuig zo snel mogelijk te worden gecontroleerd. Rijd voorzichtig naar een plek waar u de auto kunt parkeren. Wij raden af met het voertuig te rijden: zoek een plek in de buurt. Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij zullen je verder helpen
- Brandt er een rood lampje? Rijd dan niet met het voertuig. Zoek een veilige plek om de auto aan de kant te zetten. Neem daarna contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij gaan je verder helpen
- Identificeer welke kleur het lampje is.
- Een groen lampje duidt op een correcte werking of inschakeling van een bepaald systeem. Er is geen verdere actie nodig
- Bij een geel/oranje lampje dient het voertuig zo snel mogelijk te worden gecontroleerd. Wij raden sterk af om met het voertuig te rijden.Neem daarna contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij zullen je verder helpen
- Brandt er een rood lampje? Rijd dan niet met het voertuig en neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij gaan je verder helpen
- Schakel de auto uit
- Zoek een veilige plek om samen met de tegenpartij de schade af te handelen. Komen jullie er samen niet uit, dan kan je altijd de politie bellen voor assistentie
- Maak één of meerdere foto’s van de situatie en de voertuigen. Zorg dat de kentekens van de betrokken voertuigen zichtbaar zijn op de foto’s
- Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in. Deze kan je vinden in het dashboardkastje van de auto. Ligt dit formulier niet in de auto, dan kan je deze online downloaden
- Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00 om samen de vervolgstappen te bespreken
- Open de WeGo Carsharing app
- Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
- Tik op de knop Start reservering / de knop met het open slot
- De vraag verschijnt of je de auto kunt controleren op eventuele schades
- Constateer je schade? Vink dit dan aan in de app
- Voeg een foto toe van de gemelde schade
- Zodra je de schade hebt verzonden, krijgt WeGo een melding hiervan
- Je kunt je weg vervolgen
Krijg je deze optie niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.
- Open de WeGo Carsharing app
- Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
- Tik op de knop Beëindig reservering / de knop met het gesloten slot
- De vraag verschijnt of je de auto kunt controleren op eventuele schades
- Constateer je schade? Vink dit dan aan in de app
- Voeg een foto toe van de gemelde schade
- Zodra je de schade hebt verzonden, krijgt WeGo een melding hiervan
- Je kunt de auto achterlaten
Krijg je deze optie niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.
- Zoek een veilige plek om de auto stil te zetten
- Trek direct nadat je de auto verlaat een veiligheidsvest aan
- Plaats eventueel een gevarendriehoek
- Heb je pech op de snelweg? Neem dan plaats achter de vangrail
- Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je verder en vertellen je welke stappen er ondernomen moeten worden
Verhuur / Shortlease
Als wij het probleem niet telefonisch kunnen verhelpen, nemen wij contact op met de verhuurmaatschappij, zodat zij de auto komen omwisselen.
Ja hoor, waar mag deze auto afgeleverd worden?
Taxi
Goed dat je belt. Hoe laat moet je er zijn? Dan zorg ik ervoor dat erop tijd een taxi staat.
Je mag in de volgende steden zakelijk gebruik maken van een Uber.
Indien je tijdens je vakantie gebruik wil maken van een Uber dan komt dit voor eigen
rekening.