Bedrijven bieden medewerkers steeds vaker een OV- of mobiliteitskaart. Vaak ook samen met een auto van de zaak of de mogelijkheid tot het gebruik van deelvervoer. Dan is het natuurlijk ideaal om één helpdesk te hebben voor alle praktische vragen.
DriversDesk ondersteunt u bij het beantwoorden van alle mogelijke gebruikersvragen rondom de OV- of mobiliteitskaart. Met 1 vast nummer en 24 uur per dag. Zo zorgen we dat uw medewerkers prettig onderweg blijven en nooit onnodig hoeven wachten.
Voorbeelden
DriversDesk is er voor de gebruiker. Voor bedrijven is het een handige helpdesk voor hun medewerkers. En voor mobiliteitsaanbieders is het de ideale gebruikershelpdesk. Bekijk de voorbeelden:
Ben
Ik ben mijn mobiliteitskaart verloren, kunt u mij helpen?
Me
Dat is vervelend voor u. We laten de pas meteen blokkeren en vragen voor u een nieuwe pas aan.
Julia
Kunt u mij helpen met het koppelen van de parkeer-app aan mijn mobiliteitskaart?
Me
Ja hoor, als u naar inloggegevens van de parkeer-app gaat , dan kunt u uw inloggevens terugvinden in uw mailbox.