Autodelen kan heel interessant zijn. Het kan echter voorkomen dat u niet de capaciteit heeft om het gebruik ervan te beheren. Het overzicht ontbreekt of vragen van gebruikers blijven onbeantwoord. DriversDesk biedt dan uitkomst.
DriversDesk ondersteunt u bij het beantwoorden van alle mogelijke gebruikersvragen rondom het deelvervoer. We beheren uw deelplatform, coördineren het voertuig- en fietsbeheer en bieden 24/7-ondersteuning voor alle gebruikersvragen.
Voorbeelden
DriversDesk is er voor de gebruiker. Voor bedrijven is het een handige helpdesk voor hun medewerkers. En voor mobiliteitsaanbieders is het de ideale gebruikershelpdesk. Bekijk de voorbeelden:
Ben
Ik krijg het voertuig niet geopend.
Me
Dit kan kloppen aangezien we momenteel geen reservering zien op de auto. Wilt u dat ik een reservering aanmaak?
Julia
Er zijn geen voertuigen meer beschikbaar dus ik zoek alternatief vervoer.
Me
Wanneer heeft u vervoer nodig en waar wilt u naar toe? Dan zorgen wij voor een andere auto of eventueel een (gratis) taxi.
Wij treden ook proactief op. Bijvoorbeeld als:
Een berijder nog niet terug is op de thuislocatie, terwijl de eindtijd van de reservering verstreken is. Medewerker anticipeert hierop door de reservering van de volgende berijder over te zetten op een ander voertuig.
De accuspanning van een deelvoertuig laag is. Medewerker anticipeert hierop door de contactpersoon op locatie op de hoogte te brengen.
Een deelvoertuig onderhoud nodig heeft. Medewerker anticipeert hierop door het onderhoud van het voertuig in te plannen bij de dichtstbijzijnde garage.
Een deelvoertuig schade heeft. Medewerker anticipeert hierop door de berijder te vragen de schade via de app te melden. Als de berijder niet meer verder kan rijden zal deze worden doorgeschakeld met de pech- / schadehulp.
De reservering-instellingen niet aansluiten bij de behoefte van de klant. Medewerker anticipeert hierop door aanpassingen door te voeren.
Activiteiten
1. GEBRUIKERSBEHEER & PLATFORMBEWAKING
Beheer, inrichting en bijstellen platform
Instroom & uitstroom gebruikers
Eventueel blokkeren gebruikers
Proactief begeleiden van reizigers/medewerkers
Signalering en coördinering voertuigstatus en reserveringen
2. GEBRUIKERSONDERSTEUNING
Servicedesk tijdens kantooruren (voor vragen over de app, voertuig- en fietsgebruik, OV, gebruiksvoorwaarden, facturen, etc.)
24/7 supportbundel (voor openen/sluiten op afstand, doorverbinden met hulpdienst, vragen over opladen/tanken, calamiteiten)