Hoe meer medewerkers met een auto van de zaak, des te meer vragen en problemen er zijn. Dit kan u en uw organisatie behoorlijk ophouden.
DriversDesk ondersteunt u hierin en vangt alle gebruikersvragen voor u af. Ook kunnen we de reparaties en het onderhoud coördineren en bewaken we de autoregeling en gemaakte afspraken tussen u en de aanbieder.
Voorbeelden
DriversDesk is er voor de gebruiker. Voor bedrijven is het een handige helpdesk voor hun medewerkers. En voor mobiliteitsaanbieders is het de ideale gebruikershelpdesk. Bekijk de voorbeelden:
Ben
Ik ga op wintersport, echter voor mijn huidige auto heb ik nog geen winterbanden. Mag ik winterbanden laten monteren?
Me
Dat is niet nodig. Je nieuwe auto is voorzien van all-weather banden. Je kunt dus veilig en verzekerd op wintersport.
Julia
Mijn auto heeft een onderhoudsbeurt nodig. Kan ik hem naar de lokale merkdealer brengen en heb ik dan recht op vervangend vervoer?
Me
Dat is niet nodig. Je kunt via dit nummer een afspraak maken op het moment dat jij de auto niet nodig hebt. Dan komen ze de auto bij je op het werk ophalen en voordat je naar huis gaat is hij weer terug.