Open de WeGo Carsharing app Tik op het kalender icoon Kijk bij je huidige boeking. Hier staat de pincode van de tankpas Staat de pincode niet in de app? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je graag.
Een deelvoertuig gebruiken
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Scan de laadpas nogmaals bij de scanner van de laadpaal Lukt het niet de laadkabel te ontkoppelen? Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de laadpaal, wat nu?
Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Verwijder eerst de laadkabel uit de laadpaal, en vervolgens pas uit de auto Sluit de auto via de app Open de auto via de app Probeer nogmaals de laadkabel uit de auto te verwijderen Kijk of er rondom de stuurkolom een hendel/knop zit om de laadkabel vrij te geven Probeer de laadkabel nogmaals uit de… Lees verder Ik krijg de laadkabel niet ontkoppeld van de auto, wat nu?
Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Tussentijds laden is mogelijk bij alle openbare laadpalen in Nederland. Afhankelijk van het deelinitiatief kan soms ook bij snelladers (FastNed, Alego, etc.) geladen worden. Om er zeker van te zijn dat jij ook van een snellader gebruik kunt maken, kan je het beste even contact met ons opnemen via 085 048 57 00. Dan kom… Lees verder Ik wil het voertuig tussentijds opladen. Wat moet ik doen?
Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
Scan nogmaals de laadpas bij de laadpaal Probeer de auto op te laden bij een andere laadpaal. Het kan zijn dat de laadpaal defect is. Dit kan je zien wanneer het lampje op de laadpaal rood gekleurd is Lukt het opladen nog steeds niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.… Lees verder Ik kan mijn elektrische deelauto niet opladen, wat nu?
De laadpaal is defect, wat nu?
Kijk of er een andere laadpaal beschikbaar is om de auto op te laden Neem contact op met het telefoonnummer dat op de laadpaal staat. De fabrikant of leverancier van de laadpaal kan je verder helpen Mocht je er samen met de fabrikant van de laadpaal er niet uitkomen, neem dan contact op met DriversDesk… Lees verder De laadpaal is defect, wat nu?
Hoe laad ik een elektrische auto op?
Pak de laadkabel uit de auto Sluit de laadkabel aan op de auto Sluit de laadkabel aan op de laadpaal Scan de laadpas bij de scanner van de laadpaal Zodra de lamp op de laadpaal blauw kleurt, is de laadsessie gestart. In de auto is dit vaak terug te zien op het dashboard of aan… Lees verder Hoe laad ik een elektrische auto op?
Hoe ontkoppel ik de laadkabel?
Open de auto via de WeGo Carsharing app Pak de laadpas uit de auto. Deze is in het algemeen opgeborgen in het dashboardkastje, de middenconsole of de achter zonneklep Scan de laadpas bij de scanner van de laadpaal Verwijder de laadkabel uit de laadpaal Verwijder de laadkabel uit de auto Let op: Het is mogelijk… Lees verder Hoe ontkoppel ik de laadkabel?
Ik krijg mijn deelauto niet gestart, wat nu?
Controleer of de versnellingspook/hendel in de P staat Heb je de auto geopend met de sleutel? Sluit de deuren en open de auto nu via de app. De startonderbreker wordt nu gedeactiveerd Krijg je de auto nog steeds niet gestart? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je graag!… Lees verder Ik krijg mijn deelauto niet gestart, wat nu?