Let op: de reservering kan alleen gewijzigd worden vóór de begintijd van de reservering. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op het potlood icoon Selecteer de nieuwe tijdstippen Tik op de knop Wijzig reservering De reserveringstijden zijn nu gewijzigd
De app gebruiken
Hoe kan ik mijn reservering verlengen?
Let op: de reservering kan alleen worden verlengd vóór de eindtijd van jouw reservering. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Klik op de kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de reservering die je wilt verlengen Tik op het klok icoon Verleng je reservering tot de gewenste tijd Tik… Lees verder Hoe kan ik mijn reservering verlengen?
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij kunnen jouw gebruikersnaam opzoeken en kijken of jouw account is geactiveerd.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Tik op de knop WACHTWOORD VERGETEN. Je ontvangt nu een e-mail op het mailadres dat je hebt ingevuld bij het aanmaken van jouw account. Via deze mail kan je een nieuw wachtwoord instellen. Let op: Je ontvangt een mail van een noreply mailadres. Deze e-mail kan terechtkomen in jouw spam Mocht dit niet lukken, neem… Lees verder Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Hoe reserveer ik een deelvoertuig?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op de datumbalk Selecteer de gewenste dag(en) en tijdstip(pen) Tik op de knop TOON BESCHIKBARE VOERTUIGEN Tik op het kenteken van het voertuig dat je wilt reserveren Controleer de reservering Tik op de knop RESERVEREN Jouw reservering is nu aangemaakt
Hoe maak ik een reservering voor een hele dag?
Let op: je kunt alleen een reservering voor een gehele dag maken voor morgen of later. Voor de huidige dag is het niet mogelijk om een dagreservering te maken. Een dagreservering is van 00:00 tot 00:00 uur. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op de datumbalk Tik op de… Lees verder Hoe maak ik een reservering voor een hele dag?
Hoe maak ik een reservering voor een heel weekend?
Let op: je kunt alleen een reservering voor een heel weekend maken voor een weekend in de toekomst. Voor het huidige weekend is het maken van een weekendreservering niet mogelijk. Een weekendreservering is van vrijdag 17:00 tot maandag 9:00 uur. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op de datumbalk… Lees verder Hoe maak ik een reservering voor een heel weekend?
Ik kan geen reservering maken, wat nu?
Tik op de datumbalk Tik op het kalender icoon links onderin. Je opent nu de Beschikbaarheidskalender Hier kan je per toegewezen voertuig en per dag controleren of er al reserveringen gemaakt zijn Zijn er nog voertuigen beschikbaar op jouw gewenste tijden? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen je… Lees verder Ik kan geen reservering maken, wat nu?
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt gebruikt Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen u graag.