Hoe wijzig ik mijn reserveringstijden?

Let op: de reservering kan alleen gewijzigd worden vóór de begintijd van de reservering. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op het potlood icoon Selecteer de nieuwe tijdstippen Tik op de knop Wijzig reservering De reserveringstijden zijn nu gewijzigd

Hoe reserveer ik een deelvoertuig?

Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op de datumbalk Selecteer de gewenste dag(en) en tijdstip(pen) Tik op de knop TOON BESCHIKBARE VOERTUIGEN Tik op het kenteken van het voertuig dat je wilt reserveren Controleer de reservering Tik op de knop RESERVEREN Jouw reservering is nu aangemaakt

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt gebruikt Neem contact op met DriversDesk via 085 048 57 00. Wij helpen u graag.