Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of Bluetooth op je telefoon aan staat. Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of de eindtijd van je boeking nog niet verstreken is. Verleng de eindtijd van de boeking als dit wel het geval is (indien mogelijk) Controleer of alle deuren goed dicht… Lees verder Ik kan mijn reservering niet beëindigen, wat nu?
De app gebruiken
Ik kan mijn gereserveerde deelauto niet openen, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of Bluetooth op je telefoon aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of je de auto hebt gesloten met de sleutel. Wanneer de auto gesloten is met de sleutel, moet de auto ook weer geopend worden met de sleutel Controleer of je… Lees verder Ik kan mijn gereserveerde deelauto niet openen, wat nu?
Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het gesloten slot icoon Mogelijk krijg je nu de vraag of je ook de reservering wilt beëindigen. Wil je dat, tik dan op de knop Ja Wil je de auto… Lees verder Hoe sluit ik mijn gereserveerde deelauto?
Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of Bluetooth op je telefoon aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of de eindtijd van jouw reservering nog niet verstreken is. Verleng de eindtijd van de boeking als dit wel het geval is Controleer of alle deuren goed dicht zitten. Open… Lees verder Ik kan mijn deelauto niet sluiten, wat nu?
Hoe beëindig ik mijn reservering?
Let op: de reservering kan alleen worden beëindigd nadat je het voertuig op slot hebt gedaan via de app. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop Reservering beëindigen / de knop met het gesloten slot icoon Afhankelijk van… Lees verder Hoe beëindig ik mijn reservering?
Hoe start ik mijn reservering?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop Reservering starten / de knop met het open slot icoon Je reservering is nu gestart
Ik kan mijn reservering niet starten, wat nu?
Controleer of je een internetverbinding hebt Controleer of Bluetooth op je telefoon aan staat Controleer of je binnen 5 meter van het voertuig staat Controleer of je niet te vroeg de reservering wilt starten. Start jouw reservering pas later, wijzig dan de begintijd van de reservering naar de huidige tijd (indien mogelijk) Neem contact op… Lees verder Ik kan mijn reservering niet starten, wat nu?
Hoe open ik mijn gereserveerde deelauto?
Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de knop met het open slot icoon De auto is nu geopend
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Let op: de reservering kan alleen geannuleerd worden vóór de begintijd van jouw reservering. Open de WeGo Carsharing app Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in Tik op het kalender icoon onderaan in het scherm Tik op de reservering die je wilt annuleren Tik op het prullenbak icoon Tik op Ja om je reservering te annuleren… Lees verder Hoe kan ik mijn reservering annuleren?