Ik heb schade aan mijn auto geconstateerd, maar ik kan verder rijden. Wat moet ik doen?

Vóór aanvang van de reservering:
 
  1. Open de WeGo Carsharing app
  2. Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
  3. Tik op de knop Start reservering / de knop met het open slot
  4. De vraag verschijnt of je de auto kunt controleren op eventuele schades
  5. Constateer je schade? Vink dit dan aan in de app
  6. Voeg een foto toe van de gemelde schade
  7. Zodra je de schade hebt verzonden, krijgt WeGo een melding hiervan
  • Je kunt je weg vervolgen

Krijg je deze optie niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.


Aan het einde van de reservering:
 
  1. Open de WeGo Carsharing app
  2. Voer jouw gebruikersnaam en wachtwoord in
  3. Tik op de knop Beëindig reservering / de knop met het gesloten slot
  4. De vraag verschijnt of je de auto kunt controleren op eventuele schades
  5. Constateer je schade? Vink dit dan aan in de app
  6. Voeg een foto toe van de gemelde schade
  7. Zodra je de schade hebt verzonden, krijgt WeGo een melding hiervan
  • Je kunt de auto achterlaten

Krijg je deze optie niet? Neem dan contact op met DriversDesk via 085 048 57 00.